EPPA-voorzitter Hans Poulis geeft antwoord op 10 – kritische – vragen over de EPPA, de European Promotional Products Association, ofwel de branchevereniging van de promotionele productenindustrie in Europa.
PromZ Vak vroeg o.m. of het niet verstandiger is om de EPPA op te heffen omdat de E van Europees een loze kreet lijkt te zijn. Hoe staat het met de door de EPPA aangekondigde initiatieven? Wat is de rol van de Supplier Steering Committee? Wat hebben de bedrijven in de Europese productenindustrie aan de nieuwe initiatieven zoals de certificering en de Europese Code of Conduct?
Liefdewerk
Liefdewerk oud papier, gaat ook op voor de EPPA, zegt Poulis. Dit verleidt hem tot de uitspraak: ‘Het is toch eigenlijk te gek dat een branche, die beweert 12 miljard groot te zijn, niet 1 miljoen kan vrijmaken om een serieuze brancheorganisatie neer te zetten? Dat vind ik een slechte zaak!’
Lees meer in PromZ Vak nr 3, die volgende week uitkomt.