GROTERE BEDRIJVEN BESTEEDDEN 8% MEER AAN PREMIUMS - PromZ Vak

GROTERE BEDRIJVEN BESTEEDDEN 8% MEER AAN PREMIUMS

Grotere bedrijven zagen hun budget voor premiums en relatiegeschenken in 2006 met 8% stijgen Voor 2007 verwacht men een budget dat gelijk aan het budget van 2006 zal zijn of daar iets onder zal liggen. Opdrachtgevers blijven over het algemeen trouw aan hun leveranciers.”Ik blijf in 2007 werken met dezelfde leveranciers voor premiums en relatiegeschenken als in 2006”, zegt 30% van de grote opdrachtgevers. Deels andere leveranciers inschakelen zal 35% van hen doen, totaal overstappen naar andere leveranciers zal slechts 1% doen. De resterende 34% weet het nog niet. Dit duidt op een relatief hoge leverancierstrouw bij de opdrachtgevers met 100 en meer personeelsleden.

Dit blijkt uit recent onderzoek van IBT Marktonderzoek in opdracht van PromZ Magazine. Meer over dit onderzoek leest u in de zojuist verschenen PromZ Magazine.