Een record aantal van 202 inzendingen dingen dit jaar mee naar de Esprix, een vakprijs voor actiemarketingcampagnes. De prijzen voor het beste dm- en sp-werk worden dit jaar uitgereikt op woensdag 21 mei.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/4142077-esprix.jpgDe categorie Geïntegreerd heeft met 58 cases de meeste inzendingen. De categorie Directe Communicatie volgt met 31 inzendingen. Dit jaar zijn er tal van nieuwe categorieën. Wie zich er verder in wil verdiepen, kan het beste even een kijkje nemen op www.esprix.nl. Alvast een opsomming van het aantal campagnes verdeeld over de categorieën: Categorie Geïntegreerd: 58 inzendingen Categorie Sponsorship/Joint Effort: 8 inzendingen Categorie Directe Communicatie: 31 inzendingen Categorie BtoB: 17 inzendingen Categorie Retail/Trade Marketing: 11 inzendingen Categorie Event Communicatie: 10 inzendingen Categorie Dealer/Salesforce/Internal Motivation: 2 inzendingen Categorie Product Launch/Relaunch/Trial: 18 inzendingen Categorie Cause or Charity/Non-Profit Marketing: 17 inzendingen Categorie Small Budget: 30 inzendingen http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/24387236-rss.jpgAbonneren via RSS