"Groen Paviljoen" op PromZ Event 2009 - Promzvak

“Groen Paviljoen” op PromZ Event 2009

Het lijkt het erop dat de financiële crisis geen of nauwelijks invloed heeft op de inkoop van producten en diensten die de MVO-doelstellingen van bedrijven ondersteunen. Het bedrijfsleven zet in 2009 ook  vooral in op ‘groene’ promotionele producten.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/75863783-green.jpgDit blijkt uit de Duurzaamheidsbarometer van PricewaterhouseCoopers onder 260 Nederlandse beleidsmakers in het bedrijfsleven. Essentieel De helft van de ondervraagden stelt dat de aandacht voor duurzaam ondernemen juist essentieel is voor de continuïteit van hun organisatie. Bovendien geeft ruim de helft (58%) van de respondenten aan dat dit programma zo belangrijk is dat het zelfs deels ten koste mag gaan van de winstpositie van het bedrijf. Klaas van den Berg, sustainability leader bij PricewaterhouseCoopers: ‘Het is niet de zoveelste hype. Duurzaam ondernemen lijkt ook bestendig tegen een slecht economisch klimaat. Voor veel ondernemingen maakt duurzaamheid onderdeel uit van hun meerjarige bedrijfsstrategie.’ Groen Paviljoen PromZ Event 2009, de beurs voor premiums en relatiegeschenken, haakt in op de aandacht voor ‘groen’ met een speciaal Groen Paviljoen, waar distributeurs van ‘groene’ en MVO-verantwoorde promotionele producten zich presenteren aan de eindklant. PromZ Event, dat jaarlijks wordt bezocht door ruim 7000 marketeers en inkopers uit het bedrijfsleven, vindt plaats van 7 tot en met 9 april in de Jaarbeurs Utrecht.Gratis toegang tot de beursAls u zich voorregistreert, is de entree voor u gratis. Zonder voorregistratie bedraagt de toegang 30 euro.  Voorregistreren