Giving Europe hecht steeds meer belang aan de dialoog met zijn klanten. “We willen al onze klanten betrekken in de dialoog en zijn inmiddels bezig met het intensiveren van partnerships om gezamenlijk succesvol de uitdagingen van de toekomst in ons vak aan te gaan,” aldus ceo Wolf Creemers.
De aftrap van de dialoog-nieuwe-stijl vond eind september plaats met een mix van tegen de 100 partners uit 13 Europese landen van Giving Europe tijdens een driedaags event in Barcelona. Een belangrijk doel van het event was om elkaar face to face te ontmoeten en elkaar te inspireren door de dialoog en discussie aan te gaan omtrent de nieuwe ontwikkelingen die distributeurs en suppliers moeten aangaan, aldus Creemers.
We take care
Diverse experts (o.a. Ronald van Zetten, Jeroen van der Schenk en Jerry van Leeuwen) gaven lezingen en workshops over customer experience, e-commerce en CSR. Via een interactieve kwis gaf Ellen van Wessel, central marketing manager GE, een toelichting op marktstudies die GE de laatste tijd heeft laten uitvoeren op het gebied van de werking van de delivery chain, marktontwikkelingen, e-commerce en CSR.
Creemers: “De bijeenkomst bleek een geslaagd format om de dialoog verder handen en voeten te geven. Onder het motto ‘we take care’ wordt dit nu verder uitgebouwd. We continueren deze formule, uiteraard niet alleen met de ‘Barcelona-gangers’. We willen al onze klanten betrekken in de dialoog. Giving Europe vindt dat een echt partnership een vereiste is om samen succes te hebben in onze snel veranderende sector. Wij stellen dat de dialoog, ofwel het interactief communiceren, de spil is van het partnership.”