Gifts with impact geeft reactie op ‘marine incident’ - Promzvak

Gifts with impact geeft reactie op ‘marine incident’

In een nieuwsbrief die vandaag verstuurd werd reageert Gifts with Impact op de commotie die is ontstaan nadat de marine haar medewerkers bloemzaadbommen verstuurde als cadeautje met Pasen. Aangezien er geen gebruiksaanwijzing bij zat dachten sommige ontvangers dat het hier een eetbaar product betrof. Lees hier het artikel terug dat op promz.nl stond. Hierbij een gedeelte van de verklaring van Gifts with Impact op het incident:

“Afgelopen week werden we opgeschrikt met het bericht in het AD dat een geschenk voor alle medewerkers van de Koninklijke Marine niet werd begrepen. De medewerkers hebben een namaak Blossombs doosje ontvangen zonder omschrijving waardoor men dacht dat het chocolade eitjes waren en hebben deze dus in de mond gestopt.

Dit bericht vinden wij heel erg spijtig want velen dachten dat dit pakketje vanuit ons/Blossombs geleverd was, maar niets is minder waar. Anders had er natuurlijk wel een beschrijving bij gezeten 🙂 Wat wij, maar ook andere leveranciers ondervinden, is dat als je een goed product hebt, dit zeker nagemaakt gaat worden. Het moet allemaal maar goedkoper. Graag willen we jullie dan ook waarschuwen dat goedkoop vaak duurkoop is.

Een onderdeel van onze missie is dat wij onze leveranciers willen helpen om werkgelegenheid te creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt of zorgen dat mensen echt een eerlijk salaris krijgen in het buitenland en uitbuiting stoppen. Bij ons absoluut geen greenwashing maar producten die de wereld echt een beetje mooier maken. Je wilt toch zelf ook een steentje bijdragen aan een betere wereld en dit uitdragen naar jouw klanten. Dat vinden wij pas duurzaam samenwerken.

Uiteraard hebben wij contact opgenomen met de betreffende wederverkoper, maar deze wilde geen commentaar leveren.

Mocht je hier vragen over hebben, aarzel dan niet om dit met ons te bespreken.”