Twee grote Nederlandse distributeurs van promotionele producten, CCO Group en Poulis Hontelé, gaan per 1 juli fuseren. Het gecombineerde bedrijf heeft circa 70 medewerkers in Nederland en Azië. Het nieuwe bedrijf gaat CCO-Poulis Group heten.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/66466506-fusie.jpg’Om aan te kunnen blijven sluiten op de steeds complexer wordende wensen van grote opdrachtgevers, is dit voor ons een logische stap,’ aldus Oene Mees, directeur van CCO Group. ‘Met de fusie voegen we de kracht van beide organisaties samen en kunnen we op hetzelfde kwaliteitsniveau overal ter wereld onze opdrachtgevers bedienen.’ ‘Voor onze opdrachtgevers leidt deze geïntegreerde aanpak tot een verdere verbetering van de efficiency, meer creativiteit, vermindering van productierisico’s en een betere afstemming van promotionele acties in uiteenlopende landen,’ voegt Hans Poulis, directeur van Poulis Hontelé, toe. Mondiale markt Mees: ‘De strategie van de nieuwe onderneming is er op gericht de productontwikkeling voor de mondiale markt in promotionele producten te combineren en op een nog hoger niveau te brengen. Hieronder valt ook de verdere uitbreiding van verkoop- en inkoopkantoren in China en de Verenigde Staten.’ De nieuwe directie bestaat uit Oene Mees en Hans Poulis, tevens voorzitter van branchevereniging PPP (Platform Promotional Products). Het hoofdkantoor van de groep wordt gevestigd in Nieuw-Vennep en de logistiek in Son.