Woensdag 7 mei zijn de Esprix’s 2003, de vakprijs voor de beste dm- en sp-campagnes van het afgelopen jaar, bekend gemaakt. De jury kende twee maal goud toe, drie keer zilver en negen keer brons. Voor nog eens negen campagnes was er een nominatie. GOUD: Interpolis – Proximity Amsterdam, Doom & Dickson (voor de eigen bureaucampagne) ZILVER: Grolsch Bierbrouwerij – DraftWorldwide, O2 – TBWA/Direct Company, TBWA/Direct Company (voor de eigen bureaucampagne)BRONS: Amstel – PMS/Y&R, Citroën Nederland – DraftWorldwide, Disneyland Resort Paris – TBWA/Direct Company, Nestlé Purina Petcare – OgilvyOne Worldwide, Pearle Opticiens – Benjamens Van Doorn, Renault – Creative Force, Silvo – Comm”pas Reclamemakers, Stop Aids Now – WWAV Van Rooij, Vodafone – PPGH JWT-ColorsNOMINATIE: Amnesty International – WWAV Van Rooij, Dutchtone – Eigen Fabrikaat, Gardena – Pieter van den Busken Advertising & DM, Novib – KesselsKramer/Edividual, Stop Aids Now – Combinatie van Factoren, TPG Post – FHV, Unicef – TBWA/Direct Company, Unilever – OgilvyOne Worldwide, Unilever Bestfoods – Lemz.