Esprix-winnaars scoren goed bij Europese Sales Promotion Award - Promzvak

Esprix-winnaars scoren goed bij Europese Sales Promotion Award

Nederland gaat met 9 nominaties oftewel bekroningen op in de kopgroep van de beste Europese sp-campagnes. De bijbehorende awards worden op 2 oktober feestelijk uitgereikt in de Albert Hall in Brussel. Genomineerd zijn :Categorie Business to business : Bureaucampagne Doom & DicksonBureau: Doom&Dickson, Adverteerder: Doom&DicksonCategorie Sales Force/Trade promotions : Club OxygenBureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: O2 (Netherlands)BVCategorie FMCG : Silvo kruidenrekBureau: Comm”pas Reclamemakers, Adverteerder: Silvo B.V.Categorie Alcoholic Beverages : Grolsch BeugellampBureau: DraftWorldwide Nederland, Adverteerder: Grolsche Bierbrouwerij NederlandCategorie Durables (auto/household): Renault KangooBureau: Creative Force, Adverteerder: Renault NederlandCategorie Cause related/charity: Stop Aids now, Art bagBureau: De combinatie van Factoren, Adverteerder: STOP AIDS NOW!Categorie Travel/Leisure : Witte kerst met Belle en de BeestBureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Disneyland Resort ParijsCategorie Creative Execution: Dutchtone ToeslagactieBureau: Eigen Fabrikaat, Adverteerder: DutchtoneCategorie Innovation : Quote 500 armste kinderenBureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Unicef NederlandNadere informatie omtrent de uitreiking via Renate Vogt, renatevogt@compuserve.comTer gelegenheid van het EFSP jubileum is er een speciaal boek uitgebracht met de besteSales Promotion Cases van de afgelopen 5 jaar. In dit boek worden de EFSP-goudwinnaars over heel Europa omschreven en toegelicht. Nederland is met 6 goudwinnaars over de periode 1998-2002 (Mitsubishi, Pearle, Grolsch, Nokia, Unilever en Dutchtone) vertegenwoordigd. Het boek is te bestellen via de DDMA, Dirk van der Steenhoven, info@ddma.nl