Erik Romijn van Heineken naar House of Sports - Promzvak

Erik Romijn van Heineken naar House of Sports

Erik Romijn verruilt per 1 april Heineken voor Sportmarketingbureau House of Sports. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken, waar hij diverse commerciële functies vervulde.Sinds vier jaar was Romijn actief op de marketingafdeling van Heineken Nederland, waarvan de laatste jaren als senior brand manager sponsoring. In die functie was hij eindverantwoordelijk voor projecten als het Holland Heineken House, De vrienden van Amstel LIVE en de Amstel Gold Race. Tevens was hij nauw betrokken bij de sponsoring van Amstel en de Eredivisie, de UEFA Champions League en de KNVB. Romijn zal zich binnen House of Sports als senior consultant gaan richten op het adviseren van merken/bedrijven op het gebied van (activatie in) sportmarketing. Daarnaast zal hij toetreden tot de directie van House of Sports, alsmede van de volle dochter Sports Exposure, marktleider op het gebied van advertising bij sportwedstrijden, met name live voetbal.