Het aankomend nummer van PromZ Magazine, dat begin september verschijnt, staat voor een belangrijk deel in het teken van de eindejaarsactiviteiten richting relaties en eigen medewerkers.
PromZ Magazine geeft trends & tips. Welke kant gaat het kerstpakket op? Hoe is de verhouding food en non-food? Wat is het nut van doelgroepsegmentatie? Waarom niet duidelijker een pakket voor mannen en voor vrouwen? Of voor leeftijdcategorieën? Hoe gaat het met de online keuzeconcepten?
Onderzoek onder inkopers
In het septembernummer komen we op al deze onderwerpen terug, niet in de laatste plaats middels de uitkomsten van een grootschalig, representatief onderzoek dat nu plaatsvindt onder functionarissen, die verantwoordelijk zijn voor de inkoop bij middelgrote en grote ondernemingen in Nederland.
Wat zijn hun eindejaarsplannen? Hoe kijken ze aan tegen de adviesrol van bedrijven uit de promotionele productenbranche? Welke budgetten zijn beschikbaar? Wat verwachten opdrachtgevers van de kerst- en eindejaarspakketten? Wat doen ze richting hun externe relaties, zeker nu klantbehoud zo centraal staat?
In deze editie is er ook veel aandacht voor RelatieZ, dé beurs voor relatie- en eindejaarsgeschenken die 12 en 13 september plaatsvindt in de Jaarbeurs Utrecht.