Distributor of the Year: InterImage - Promzvak

Distributor of the Year: InterImage

InterImage is uitgeroepen tot Distributor of the Year 2008. Compacon, Sell-Plan en Robitex ontvingen een nominatie voor deze award. De prijzen werden uitgereikt op de beurs PromZ Event 2008, die vorige week werd gehouden in de Jaarbeurs Utrecht.De Distributor of the Year Award is een vakprijs die wordt toegekend door PromZ Magazine en de branchevereniging PPP (Platform Promotional Products). Een vakjury bepaalt welk bedrijf wint en welke bedrijven worden genomineerd. Criteria zijn o.a. assortiment, betrouwbaarheid, service , communicatie/presentatie en vakkennis. Overall zijn vernieuwing & innovatie en de voorbeeldfunctie voor het vak van zwaarwegend belang. Winnaar: InterImage De jury: ‘InterImage is een creatief en professioneel bedrijf. Het bedrijf kan trots zijn op langdurige relaties met hele mooie – en veeleisende – klanten als Sara Lee/DE en de supermarktketen Plus Retail, voor wie het bedrijf premiumpromoties ontwikkelt en ondersteunt, die vaak op een positieve manier exposure genereren in de landelijke media. Door zijn werkwijze en uitstraling is InterImage een voorbeeld voor het promotionele productenvak. InterImage is een aanwinst voor het vak, zoals een van de juryleden het letterlijk verwoordde.’ ‘InterImage profileert zich opvallend middels een geïntegreerd beleid met advertenties, website en beursdeelnames.’ Nominatie: Compacon De jury: De invloed vanuit de reclamewereld, met name ingebracht door Ton Löbker, zorgt voor een mix die van Compacon een onderscheidende, creatieve en originele leverancier van promotionele producten maakt. Het bedrijf hanteert terecht de pay off ‘Onderscheidend in promoties en premiums’. Compacon denkt niet in producten, maar in cases en in resultaten voor de klant. Daarmee laat Compacon zien wat een distributor voor eindklanten op het gebied van geïntegreerde communicatie kan betekenen.’ Nominatie: Sell-Plan De jury: ‘Arjan Kok heeft zijn dienstverlening richting eindklant uitgebreid met Loyalty-Plan. Met deze divisie toont Sell-Plan aan dat de kern van het promotionele productenvak ligt in de communicatie met en loyalty van doelgroepen van eindklanten. Daarmee toont Arjan Kok welke toegevoegde waarde distributors anno nu voor eindklanten kunnen hebben. Last but not least is Sell-Plan heel goed in de service richting klanten.’ Nominatie: Robitex De jury: ‘Robitex is een bedrijf met een jonge en enthousiaste uitstraling. Het is ook een heel actief bedrijf, dat nieuwe initiatieven ontplooit – zoals de internetgerelateerde warehouse-module ‘in one shop’. Robitex is goed in zijn communicatie, zowel face to face als ook via hun actuele en informatieve website en nieuwsbrief. Robitex is een distributor die nu vooral een sterke regionale functie heeft, maar alles in zich lijkt te hebben om zich te ontwikkelen tot een sterke landelijke speler.’ De prijs wordt elk jaar uitgereikt. In 2007 werd Jos! Premiums & Gifts de winnaar en werden Promit ter Haar en Premiumburo Nieuwkoop genomineerd.Supplier of the year 2008XindaoNominaties:PSL EuropeIntraco