Wat heeft Alexander van den Berg met koekoeksklokken? Veel. Want naast promotionele clips, wil hij in de nabije toekomst ook fabrikant en supplier worden van custom made producten en lederwaren.
Een promotionele koekoeksklok, in een eigentijdse versie – waar ook geen koekoek uit hoeft te floepen maar bijvoorbeeld een cup-a-soup om 4 uur ‘s middags – is dan ook een van de nieuwe producten die hij aan het ontwikkelen is.
Power Brands
Van den Berg wil van Markclip onder de overkoepelende naam Power Brands een multispecialist maken. Markclip wordt in die constructie één van de labels. Power Brands gaat als label verder onder de naam Customized Originals.
Van den Berg: ‘Over 5 jaar hebben we als Power Brands vijf of meer productlijnen waar we echt goed in zijn. Maar ik zal nooit een generalist worden en ik zal nooit de rommel uit China halen die iedereen daar weghaalt. Ik wil toegevoegde waarde blijven leveren.’
In PromZ Vak nr 3, die binnenkort verschijnt, komt Alexander van den Berg uitgebreid aan het woord.