Het Bavaria-jurkje, de Bonkies van de Hema, het Vuvuzela Noodpakket van Beter Horen, de Juichbandjes van Plus en de polsbandjes van Interpolis: een van deze 5 premiumacties is door PromZ Magazine uitgeroepen tot de beste van 2010…
PromZ Magazine heeft dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer de beste premiumpromotie van het jaar benoemd. In 2008 ging de onderscheiding naar de Welpies van AH en in 2009 naar de Cassettestick van Heineken.
Krachtige combinatie
PromZ Magazine heeft de onderscheiding in het leven geroepen om voor het voetlicht te brengen hoe belangrijk de krachtige combinatie tussen communicatie en premium is voor het succes van een premiumactie. Het is dus geen prijs voor het leukste of origineelste promotionele product.
In het voetbaljaar 2010 was er een overvloed aan premiumacties, dus er viel heel wat te jureren. Wie de winnaar is geworden, leest u in PromZ Magazine nr 4, die medio december bij u op de mat valt.