Commercieel medewerker binnendienst - Promzvak

Commercieel medewerker binnendienst

Functieomschrijving:

Ben je Commercieel Medewerker Binnendienst bij BeGlobal, dan is geen dag hetzelfde. Je bent de spil tussen accountmanagement, leveranciers en onze (internationale) klanten.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het gehele salestraject. Iedere opdracht is een afzonderlijk project, met de vele facetten die het met zich meebrengt. Dit houdt o.a. in: Het maken van offertes en voorstellen, contact houden met klanten en (internationale) leveranciers, inkooporders en artwork (na controle) doorsturen naar onze leveranciers, drukproeven controleren en laten goedkeuren door de klant, checken van leveradressen, factuuradressen etc., orders bevestigen naar onze klanten en het bewaken van deadlines.

Je maakt hierbij gebruik van een geavanceerd ERP systeem, speciaal ontwikkeld door BeGlobal. Doordat wij met een groot scala aan producten en leveranciers werken, is deze functie afwisselend en elke dag anders.

Profielschets van de geschikte kandidaat:

  • Je houdt van organiseren, maar bent ook flexibel;
  • Een afgeronde MBO of HBO-opleiding;
  • Minimaal 32 uur in de week beschikbaar;
  • Enige ervaring in een commerciële functie;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.

Competenties

  • Je bent een gedreven, servicegericht persoon met gezond verstand;
  • Je hebt goede administratieve vaardigheden en bent zeer accuraat;
  • Je bent in staat om creatief mee te denken en te doen;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Inlevings- en doorzettingsvermogen;
  • Onderscheidend door creativiteit en effectieve klantbenadering;
  • Je beschikt over computervaardigheden die relevant zijn voor het uitvoeren van deze functie.

Wat bieden wij?

  • Een uitstekend salaris;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Minimaal 25 vakantiedagen (op basis van fulltime);
  • Flexibele werktijdenregeling;
  • Laptop;
  • Smartphone;
  • Afwisselend opleidingsprogramma zowel in groepsverband alsook individuele trainingen;
  • Enthousiaste, gepassioneerde en zeer vakkundige collega’s;
  • Zelfstandige functie binnen de sterk groeiende internationale organisatie;
  • Inkoopvoordelen bij onze leveranciers;
  • Dagelijks een lekkere, gezellige lunch, met je collega’s.

Over BeGlobal

Wij zijn BeGlobal; leverancier van (custom made) promotionele artikelen en relatiegeschenken aan profit en non-profit organisaties.
Wij ondersteunen het versterken van imago’s en het uitbouwen van merk-, bedrijfs- of productnaam. Met promotionele producten, die passen bij het merk en organisatie, imago en doelgroep.

Wij werken met ca. 30 collega’s verdeeld over 2 locaties.
Ons kantoor is gevestigd in Waddinxveen en de showroom / magazijn in Capelle aan den IJssel.
Ons team is gezellig, divers en staat altijd voor elkaar klaar.
Bekijk wie wij zijn en wat wij precies doen op onze website, hier krijg je een goed beeld van ons.

Ben je geïnteresseerd in deze vacature en voldoe je aan bovengenoemde eisen?
Dan leren we je heel graag kennen en nodigen we je uit om te solliciteren. Reageren kan via vacature@beglobal.nl.