BrandCharger, fabrikant en wereldwijde leverancier van promotieartikelen en merchandise, en Passot Innovation, een Franse leverancier gespecialiseerd in het ontwerp, de import en de fabricage van reclameartikelen en gepersonaliseerde relatiegeschenken, hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om de bekroonde collectie van BrandCharger in Frankrijk aan te bieden.
Het partnerschap zal Passot Innovation in staat stellen om de innovatieve en hoogwaardige producten van BrandCharger aan haar klanten in Frankrijk te distribueren. De collectie bevat onder meer tassen, drinkwaren, kantoorartikelen, oplaadproducten, mobiele telefoonaccessoires en gadgets. 80% van de collectie van BrandCharger is gemaakt van gerecyclede materialen.
“We zijn erg enthousiast om samen te werken met Passot Innovation, een familiebedrijf met een lange en rijke geschiedenis die onze visie deelt om waarde te creëren voor klanten door uitzonderlijke persoonlijke service te bieden met een duurzaam tintje. We geloven dat onze producten aantrekkelijk zullen zijn voor de veelbelovende Franse markt, omdat ze functionaliteit, ontwerp en duurzaamheid combineren,” zei Ethan Ung, VP of Sales van BrandCharger.
“Passot Innovation is altijd op zoek naar nieuwe en originele producten om aan onze klanten aan te bieden. We zijn onder de indruk van de producten van BrandCharger, die 34 prijzen hebben gewonnen en de beste kwaliteit van onze industrie bieden. We zijn ervan overtuigd dat dit partnerschap ons wederzijdse voordelen en groeimogelijkheden zal brengen,” zei Bertrand Passot, CEO van Passot Innovation.
BrandCharger en Passot Innovation zullen hun producten presenteren op de komende Salon CTCO, de vakbeurs voor promotiegeschenken en kleding, in Lyon, Frankrijk, van 6 tot 8 februari 2024. Ze nodigen alle distributeurs uit om hun stand te bezoeken en hun producten te ontdekken.