Pagina 76 – Promzvak

De Boxid Brievenbusdoos A4

Met het formaat van 310x215x27 mm (binnenmaat) is deze perfect voor het versturen van brochures, platte producten of bijvoorbeeld een T-shirt. Met een full color allover digitale bedrukking personaliseer je deze blikvanger geheel in je eigen stijl. Zo valt jouw boodschap met impact door de bus! Met zijn compacte formaat en stevige constructie biedt deze doos een veilige en gemakkelijke manier om uw goederen te verzenden zonder extra verzendkosten of het gedoe van persoonlijke levering. […]

Lees verder…

2357 Bernd

2357 Bernd Onze bedrukbare broodzak Bernd is gemaakt van 100% Fairtrade gecertificeerd katoen en is de perfecte verpakking voor brood, gebakken producten.  Mister Bags GmbH www.misterbags.de verkoop@mister-bags.nl +31 (0)31-8728656 […]

Lees verder…

Preview PromZ Vak

In de volgende PromZ Vak onder meer een diepte interview met Pieter Bosscher, een gesprek met Jeroen Versteijnen over hoe hij Compacon de komende tijd weer smoel gaat geven, een special over het belang van verpakkingen en een interessant verhaal over schenken met impact. […]

Lees verder…

Barbie: Wat je met 100 miljoen al niet kunt doen

Dat je marketingbudget niet altijd weggegooid geld is, bewijst de film Barbie wel. Je moet wel onder een steen gelegen hebben als je niets over de film gehoord of gezien hebt. Het marketingbudget van 100 miljoen dollar is bijna net zo groot als het productiebudget van 145 miljoen dollar. De box office (kaartopbrengst) wereldwijd is inmiddels de miljard dollar gepasseerd. En het moet gezegd, de film is op een zeer creatieve manier in de markt […]

Lees verder…

Met de Franse slag krijgt andere betekenis

Vanaf een camping in de prachtige Franse streek Dordogne wil ik graag iets met je delen. Tijdens de heenreis besloten we in de avond een tussenstop te maken bij de ‘Mac’ om vervolgens het laatste stuk te rijden. Ik had al ergens gelezen dat McDonalds in geheel Frankrijk was overgestapt op ‘hard-plastic’ (van gerecycled materiaal) om zo single use plastic te kunnen reduceren. In Nederland schreeuwen alle fastfood ketens moord en brand om niet te […]

Lees verder…