Printmasters is het fulfillment house van XD Connects in Roemenië. Hier worden de producten van XD Connects opgeslagen en veredeld. We nemen een kijkje in de fabriek, waar je van de vloer kunt eten. Bekijk de verschillende druktechnieken, kom erachter welke rol robots spelen en zie wat Printmasters allemaal doet op het gebied van duurzaamheid. […]
Margareth Zwarter naar Trendfactory
Trendfactory heeft per 1 mei een nieuwe sales development manager voor de Benelux aangetrokken: Margareth Zwarter. Zij heeft de overstap gemaakt van Tastemakers. Vanuit haar vorige functies, naast Tastemakers ook bij Bickery Food Group, heeft Margareth inmiddels meer dan 25 jaar ervaring in o.a. de kerstpakketten branche. Al deze ervaring neemt ze mee in haar nieuwe functie waarin ze eindverantwoordelijk wordt voor alle kerst- en relatiegeschenken-projecten. Margareth spreekt de ambitie en passie uit om het […]
1 account voor 5 Promocorp bedrijven
Alle Promocorp bedrijven (Buttonboss, The Peppermint Company, Care Concepts, LoGolf en Clipfactory) hebben hun websites vernieuwd. Je kunt nu met 1 account inloggen en bestellen op de 5 webshops. Tevens kun je de actuele voorraad bekijken, producten samenstellen en direct jouw netto prijs berekenen. Vraag nu een account aan op: https://www.peppermint.nl/nl/sign-up […]
Michiel Vonk vertrokken bij Compacon
Michiel Vonk, de Brand Lead Compacon voor Europa, heeft Compacon na 18 jaar verlaten. In 2005 heeft Michiel samen met Ton Löbker en Raymond Vos de aandelen van bedrijf InterAgenturen in Soest gekocht. De naam is later gewijzigd in Compacon en Partners bv en is al die jaren onder de paraplu van Compacon zelfstandig verder gegaan. Een ondernemende stap voor Michiel die uiteindelijk voor mooie jaren heeft gezorgd. Na de overname in 2018 door de […]
Iqoniq | Een opmerkelijk nieuw merk
Wij zijn van mening dat het niet aan merken is om zichzelf te labelen met claims over duurzaamheid. Wij geloven dat merken eerlijk en duidelijk moeten zijn over hoe hun producten worden gemaakt. Iqoniq heeft slechts één claim: zo transparant mogelijk zijn over de manier waarop onze kleding wordt geproduceerd. Op die manier kun jij als klant een weloverwogen beslissing nemen en alleen dragen waar je in gelooft. · Gemaakt van 100% katoen (50% gerecycled; […]