Dat je marketingbudget niet altijd weggegooid geld is, bewijst de film Barbie wel. Je moet wel onder een steen gelegen hebben als je niets over de film gehoord of gezien hebt. Het marketingbudget van 100 miljoen dollar is bijna net zo groot als het productiebudget van 145 miljoen dollar. De box office (kaartopbrengst) wereldwijd is inmiddels de miljard dollar gepasseerd. En het moet gezegd, de film is op een zeer creatieve manier in de markt […]
Met de Franse slag krijgt andere betekenis
Vanaf een camping in de prachtige Franse streek Dordogne wil ik graag iets met je delen. Tijdens de heenreis besloten we in de avond een tussenstop te maken bij de ‘Mac’ om vervolgens het laatste stuk te rijden. Ik had al ergens gelezen dat McDonalds in geheel Frankrijk was overgestapt op ‘hard-plastic’ (van gerecycled materiaal) om zo single use plastic te kunnen reduceren. In Nederland schreeuwen alle fastfood ketens moord en brand om niet te […]
WHAT’S UP NEXT GEN!
De leveranciers dagen komen er weer aan en wij vonden dat we de nieuwe generatie vakmensen in het zonnetje moesten zetten. Dat doen we nu ook in onze bladen door de nieuwe generatie ieder nummer een platform te geven. Namens Portaal Media zal er tijdens de beurs een NextGenBar worden opgebouwd. Deze bar zal gesponsord worden door Toppoint. Hier laten we de frisse wind van de nieuwe generatie waaien. Niet alleen is er de mogelijkheid […]
Tip de redactie
We zijn constant op zoek naar nieuwe boeiende verhalen en opwindende ontwikkelingen binnen onze branche. Onze relaties en partners hebben een schat aan waardevolle informatie, maar delen dat niet altijd. Daar willen we graag verandering in brengen. Heeft je bedrijf onlangs een opmerkelijke mijlpaal bereikt, heb je een leuke of interessante case, heb je iemand in dienst genomen of heb je een nieuw promotioneel product of – dienst die je graag met een grote doelgroep […]
Doe mee met de Grote Promo Pubquiz!
Verleden jaar ging Webo met de wisselbokaal naar huis (na een heftig gevecht met een team van Clipper-Interall), maar de vraag is natuurlijk wie er dit jaar de meeste vakkennis tentoon kan spreiden tijdens dit gezellige vakevent. Tijdens de tweede dag van De Leveranciersdagen trappen we om 15.00 uur af in het Generation Next Café met de leukste quiz van het vak. Net als verleden jaar zijn er vragen in 3 categorieën, te weten druktechnieken, […]