WOT is nu what!

Na een rebranding is WOT nu what!promotions geworden. “what! makes it happen”, zo staat er te lezen op de nieuwe website. De rebranding is onderdeel van de nieuwe communicatiestrategie van het bedrijf dat inmiddels bijna 30 jaar bestaat en drijft op de volgende vijf peilers: unboxing, sustainability, loyalty, experience en fulfilment. […]

Lees verder…

Je eigen 3-D figuur

Wat begon als een hype op social media (action figure gemaakt middels AI), is nu werkelijkheid geworden. Maak van jezelf een echte action figure. Bij Elasto kun je al vanaf 1 stuk een 3-D poppetje van jezelf (of je collega of klant) laten printen. Hoe leuk is dat? Voor meer info lieke@goodwillschijndel.nl. […]

Lees verder…

Nooit meer een vertaalprobleem

Tijdens de International Leadership Summit kwam ik een Amerikaanse supplier tegen met een tech productiefaciliteit in China. Hij liet me dit apparaat zien, dat in een iets andere vorm binnenkort beschikbaar komt voor de promotionele markt. Wat het is? Eigenlijk een mobiele telefoon met ingebouwde earbuds, maar het bijzondere is dat het apparaat vertaalt. Je kiest ieder een taal en doet ieder een oortje in. Het apparaat zet je in het midden en je kunt […]

Lees verder…

The Power van een promotioneel product

Vanzelfsprekend zijn we allemaal overtuigd van de kracht van het promotionele product. Wat mist is vaak de wetenschappelijke onderbouwing. Tijdens de Masterclass “More Sense for Stronger Brands” leverde Olaf Hartman precies dat. Dus bekijk hier de video van deze masterclass, want het geeft je veel ammunitie richting je klanten om een promotioneel product in te zetten. Dit is echt een ‘must-see’ voor iedere distributeur. […]

Lees verder…

International Leadership Summit PPAI & EAC

De afgelopen dagen was het conferentie oord Dolce bij Brussel het decor van de International Leadership Summit van de PPAI en EAC. Doel van de summit is kennis verspreiden en het aantrekken van de internationale banden tussen suppliers en distributeurs/intermediairs en brancheverenigingen. Belangrijkste conclusie is wellicht dat we in deze uitdagende geopolitieke tijden vooral de verbinding moeten zoeken en dat we als branche wel wat trotser mogen zijn op ons vak. Zodat we meer en […]

Lees verder…