Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer.
[…]
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Coca-Cola voeren internationaal campagne voor de bescherming van de Noordpool, het leefgebied van de ijsbeer.
[…]
GiftHouse is shirtsponsor van betaald voetbalvereniging De Graafschap geworden. De naam GiftHouse wordt op de achterzijde van het shirt, onder het rugnummer, vermeld.
[…]
Bijna drie op de vier Europese smartphonebezitters scant wel eens een QR-code, een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit onderzoek van ComScore.
[…]
Mooi dat de term ‘geefmoment’ – die PromZ Magazine al jaren gebruikt – ingeburgerd raakt, o.a. bij Katja Schuurman. Haar Return to Sender heeft een eigen webwinkel gelanceerd, waar cadeautjes voor bijzondere ‘geefmomenten’ in het leven worden verkocht.
[…]
De Librije luistert naar vragen van gasten. Een belevenis. Die bieden Jonnie en Thérése Boer de gasten van hun driesterrenrestaurant De Librije. De belevenis houdt niet op bij de deur. Die ene dressing, die wijn uit het arrangement: het is allemaal te koop. Dit jaar verzorgt De Librije ook weer ruim 22.000 kerstpakketten voor bedrijven.
[…]