‘We willen niet bewijzen dat we de grootste zijn, maar dat we de beste zijn in de drie assortimenten die we als multispecialist voeren,’ aldus Pieter Boonekamp, vice president sales Europe bij PF Concept.
[…]
‘We willen niet bewijzen dat we de grootste zijn, maar dat we de beste zijn in de drie assortimenten die we als multispecialist voeren,’ aldus Pieter Boonekamp, vice president sales Europe bij PF Concept.
[…]
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft kritiek op de bonnenactie van Grolsch. Directeur Lodewijk van der Grinten noemde de promotie ‘walgelijk’ en in strijd met de inspanningen van de horeca om alcoholgebruik onder jongeren terug te dringen.
[…]
Retailers zijn nog steeds te veel bezig met elkaar, met landjepik en met elkaar op prijs aftroeven. Dat zegt mede-eigenaar Fred Eikelenboom van retailbureau Han Snel in RetailTrends.
[…]
Bij Holland Casino gaat het om een gokje wagen en een beetje geluk. Maar in de marketing wordt weinig aan het toeval overgelaten. CRM-marketeer Tessa de Bree zet premiums in omdat ze aantoonbaar effectief zijn.
[…]
Unilever gaat deze zomer ‘weather targeting’ toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de 20 graden uitkomt.
[…]