Pagina 19 – Promzvak

License to Change: 22 en 23 januari

22 en 23 januari zal de PromZ Product Première plaatsvinden in Breepark in Breda. Voor het eerst op deze nieuwe locatie en voor het eerst over 2 dagen verspreid. Dit hebben we gedaan op verzoek van zowel exposanten als bezoekers. Het scheelt exposanten een keer op- en afbreken en we voldoen hiermee aan het verzoek van de bezoekers om op een centrale locatie (centraal voor zowel Nederlandse als Belgische distributeurs) een groter event neer te […]

Lees verder…

Texet Workwear behaalt opnieuw EcoVadis Platinum

EcoVadis is een wereldwijd erkend platform dat bedrijven ondersteunt bij het meten en verbeteren van hun prestaties op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). ​EcoVadis hanteert een gestandaardiseerde methode om duurzaamheid te evalueren op basis van vier belangrijke pijlers:​ Milieu​ Arbeids- en mensenrechten​ Ethiek​ Duurzaam inkopen​ Texet Workwear Benelux heeft alle documentatie voor deze Platinum certificering ingediend, maar ook Franse of Duitse partners kunnen voordeel halen uit deze beoordeling, aangezien o.a. de […]

Lees verder…

Lancering Shine Marketing & more

Per 1 oktober 2024 neemt Karlijn afscheid van haar rol als franchisenemer van Hokra Partner Oost Nederland en lanceert ze haar eigen bedrijf: Shine Marketing & more. Na jarenlang actief te zijn geweest als franchiser van Hokra kiest Karlijn er nu voor om zich volledig te richten op 3 focusgebieden: het ontwikkelen en leveren van creatieve promotionele artikelen en relatiegeschenken, eventmanagement én interim marketing- en communicatie projecten. Shine Marketing & more weerspiegelt deze visie en […]

Lees verder…

Touch Incentive breidt internationaal uit met overname van Duitse oneConcepts Group

In een nieuwe stap binnen hun buy-and-build-strategie kondigt Touch Incentive de overname aan van het Duitse oneConcepts Group, een belangrijke speler in merchandise, fulfilment en diensten voor loyaliteits- en incentiveprogramma’s in Europa. Deze strategische overname onderstreept de ambitie van Touch Incentive om verder te groeien in Europa en zijn positie als Europees marktleider te versterken. Dennis van den Berg, CEO van Touch Incentive: “Door oneConcepts toe te voegen aan ons portfolio, versterken we niet alleen […]

Lees verder…

Oprichting The Social Brand Club: een (multichannel) Merkenhuis 

Bert Groenendijk, Stef van der Velde en Jesse Wattimury kondigen met trots de oprichting aan van The Social Brand Club BV. Een nieuw multichannel merkenhuis, met uitsluitend eigen merken, dat zich richt op de ontwikkeling en groei van social brands. The Social Brand Club is ontstaan uit een fusie tussen de succesvolle merken Festibax, PAZ en TUBES Gifts, en zal daarnaast nieuwe merken (De La Fabrica en HUGL) toevoegen aan haar portfolio. De focus ligt naast voorraadhoudende […]

Lees verder…