Spacy and sustainable: the new CARE offers all advantages of a classic drawstring bag. In addition, it is sustainable due to the material which is made of recycled PET and of course free of PVC. Halfar System GmbH www.halfar.com […]
Castelli Notebooks – Made in Italy
Made in Italy staat al sinds jaren voor creativiteit en elegantie. Castelli Notebooks zijn zonder uitzondering van hoge kwaliteit en ze kunnen op de meest uiteenlopende wijze worden gepersonaliseerd. De prijs/kwaliteitsverhouding is bijzonder goed. De gangbare boeken hebben wij in meer dan 15 kleuren op voorraad. Uniek is de mogelijkheid om ook de 3 zijkanten van het boek te personaliseren: grenzeloze mogelijkheden om uw boodschap uit te dragen met Edgebranding! Een notitieboek is een gewild […]
Duurzaam adverteren met Bio-Kunstof
Gemaakt van hernieuwbare grondstoffen, duurzaam en kwaliteit made in Germany. De pennen voor uw milieubewuste merkpresentatie. Waarom bio-kunststof? Biobased kunststof helpt om de CO₂-uitstoot te verminderen en wordt uit hernieuwbare bronnen geput. Welk materiaal gebruiken we? Wij gebruiken voor onze Bio-producten PLA-materiaal op basis van hernieuwbare grondstoffen. Ons PLA- materiaal is gebaseerd op suikerriet, één van de meest efficiënte grondstoffen voor PLA-productie. Hoe produceren wij? Wij produceren in het Zuid- Duitse Groß-Bieberau. Het complete productieproces […]
Noteer; in gerecycled leer!
Milieubewust én stijlvol! Ideaal notitieboek voor het vastleggen van herinneringen of je plannen voor de toekomst. De cover van gerecycled leer heeft een natuurlijke uitstraling en aangename textuur. 75 grams gerecycled papier 160 pagina’s A5 formaat Crèmekleurig papier Gelinieerd papier Cover in bruin of grijs A5 gerecycled lederen notitieboek P772.21* Xindao […]
‘Test familie’ tekent bij Schreuders Sport
Schreuders Sport International heeft Carolien, Olten, Indy, Nuba en Mogi getekend als ‘test familie’. Ze zijn ambassadeurs van Schreuders Sport en zijn gekozen uit een groot aantal mensen via een oproep in o.a. lokale kranten. Het gezin zal producten gaan testen en reviewen, ontwerpers en inkopers adviseren vanuit het perspectief van de consument en fotografisch (en film) materiaal genereren voor marketingcommunicatie doeleinden. […]