Pagina 152 – Promzvak

We willen brood en spelen

Met de naderende ‘super’ sportzomer met het EK Voetbal, de Olympische Spelen in Tokio en de Formule 1-race in Zandvoort deed DPG Media onderzoek naar de huidige sportbeleving van de consument. Jammer genoeg kunnen we veel evenementen (nog) niet live bezoeken, dus zijn we als sportconsument in grote mate afhankelijk van een massamedium als televisie. Het onderzoek bevestigt hoe groot de impact van sport op de maatschappij is. 63% volgt sport dagelijks in de media […]

Lees verder…

Hypon doneert aan Plastic Soup Foundation

Hypon, supplier van onder meer de merken Seatowel en Bottlebag doneerde onlangs € 21.024,- aan de Plastic Soup Foundation. Hypon geeft ieder jaar een percentage van de winst van de verschillende merken aan goede doelen als de Ocean Clean Up en de Plastic Soup Foundation. […]

Lees verder…

PromZ Product Première geannuleerd

Jammer genoeg hebben we moeten besluiten om PromZ Product Première te annuleren. Verplaatsen was geen optie meer omdat we te dicht op de zomer en daarmee op de volgende beurzen (zoals Lieferantentage en de Leveranciersdagen) komen te zitten. Gelukkig ziet het er naar uit dat we na de zomer als gevolg van de vaccinaties weer veel meer kunnen en mogen. We zetten dus vol in op alle evenementen die we aan het einde van de […]

Lees verder…

CTCO zet aanval in op PSI

Diverse suppliers hebben inmiddels een digitale brochure in huis met het nieuwe initiatief van de CTCO om op dezelfde datum als de PSI, te weten 11-13 januari 2022 een beurs te organiseren in Essen. We kennen de CTCO als organisator van de promotionele producten beurs in Lyon en de beurs Premium Sourcing in Parijs. In de professioneel ogende brochure geeft de CTCO een aantal redenen om in Duitsland te starten. Onder meer de versnelde verandering […]

Lees verder…

Duurzaamheid: waar staan we en waar gaan we naar toe?

uurzaamheid, wie heeft er niet mee te maken? Uit de diverse onderzoeken die in de afgelopen jaren voor PromZ Vak en PromZ Magazine zijn gehouden komt met grote regelmaat ‘duurzaamheid’ naar voren als een steeds belangrijker issue. Wellicht dat in de afgelopen periode onder invloed van corona de aandacht voor duurzaamheid wat verslapt is, maar het staat als een paal boven water dat, als de markt weer verder aantrekt, ook het onderwerp ‘duurzaam’ weer voorop […]

Lees verder…