Per 1 februari 2021 verwelkomt A-Industries Remie van der Kuip als Commercieel Directeur. Met Remie van der Kuip voegt A-Industries een ervaren specialist op het gebied van corporate fashion en workwear toe aan de organisatie. Remie wordt verantwoordelijk voor Sales & Marketing en de differentiatie van het klantenbestand. A-Industries is leverancier/producent van o.a. hoogwaardige gecertificeerde werkkleding. Om de hoogste bescherming en een constante hoge kwaliteit van werkkleding te garanderen ontwikkelt en produceert A-Industries 90% van […]
Duurzame samenwerking Interall Group en Oxious
Interall Group gaat het merk Oxious, bekend van de mooie, gerecyclede hamamdoeken, exclusief vertegenwoordigen in Europa, voor de promotionele branche. Het team van Oxious zal de Benelux markt zelf blijven bedienen. Door de samenwerking kan Oxious de volgende professionele stap zetten in haar groei en kan Interall Group met de bijzondere Oxious producten de inmiddels uitgebreide, internationale WoW Sustainable Collection nog verder vergroten. Oxious maakt naast duurzame hamamdoeken ook duurzame sjaals en breidt haar assortiment […]
Rolling Stones: meer brand dan band
Wat doe je als wereldberoemde band wanneer je niet meer ‘live’ voor publiek kunt optreden? Je kunt kiezen voor streamen van je muziek, maar The Rolling Stones zetten vol in op hun merk. Verleden jaar al (in coronatijd) introduceerde de band de allereerste ‘bandstore’ te wereld in Soho London. Deze winkel, RS No. 9 Carnaby Street genaamd, verkoopt onder meer kleding en mondkapjes met het fameuze logo van de band. Nu zijn daar ook chocolade-repen […]
Zip bag EUROPE – HALFAR®
This small and practical bag is a true child of Europe. It has been launched and manufactured in Europe. Thanks to its rPET upper material, it supports the EU’s sustainability targets. Moreover, high-quality metal accessories and loops for various carrying options make the bag something special. en.halfar.com/promotional-bags-shop | info@halfar.com | +49 521982440 […]
De opkomst van printmanagementbedrijven in onze branche: Zegen of vloek?
Steeds vaker krijgen we via distributeurs klachten over printmanagementbedrijven die ze helemaal uitknijpen. Het probleem is echter dat er maar weinig mensen zijn die hierover iets willen vertellen. Dit is wat we weten: Printmanagementbedrijven zijn in het leven geroepen om voor grens overschrijdende eindklanten (bijvoorbeeld grote bedrijven als Coca Cola, Shell, Heineken etc.) print in te kopen. Een simpele klus, aangezien het gaat om een standaard product. Je hebt standaard formaten, standaard kwaliteiten in papier, […]