MagicBOX: Je Eigen Fotostudio voor Professionele Productfotografie

MagicBOX heeft een oplossing ontwikkeld voor ondernemers die behoefte hebben aan hoogwaardige productfotografie zonder afhankelijk te zijn van externe studios. Met de MagicBOX kun je eenvoudig en snel professionele foto’s en video’s van je producten maken. Hoe werkt de MagicBOX? De MagicBOX is ontworpen als een compacte fotostudio die gebruikmaakt van diffuus LED-licht afkomstig van vijf zijden. Deze opstelling elimineert schaduwen en zorgt voor een vrijwel witte achtergrond, waardoor je producten optimaal worden belicht. Dankzij […]

Lees verder…

Van bedrijfskleding tot pen of stoel

Manaomea heet het bedrijf dat uit (bedrijfs)textiel na een mechanisch recyclingproces en toevoeging van een bio polymeer onder meer pennen, maar ook tuinstoelen maakt. Tijdens de Haptica.live vonden alle bezoekers van de seminars zo’n pen op hun stoel. Gemaakt van het oude promo-textiel van de medewerkers van Haptica.live uit het verleden. Een bijzondere pen met een bijzonder verhaal. Meer informatie hier. […]

Lees verder…

Weer een fles?!

Ja, inderdaad nog meer drinkware. Maar wel een bijzondere fles, dus vandaar dat we er aandacht aan geven. De in Zwitserland geproduceerde fles is 100% van mono-materiaal. Dus heel goed te recyclen. En het slimme aan deze fles is dat er een af schroefbaar deel aan de onderkant zit waar je bijvoorbeeld snacks in kunt doen, maar ook je cash geld. Daarnaast is hij makkelijk schoon te maken en is de fles in leuke kleuren […]

Lees verder…

PromZ Vak: het vakblad voor branded merchandise en workwear

Het zal de meeste lezers niet opgevallen zijn, maar we hebben sinds enige tijd onze ‘ondertitel’ gewijzigd in: “het vakblad voor branded merchandise en workwear”. Zoals we al eerder hebben aangegeven is workwear (en dit gebruiken we als term ook voor corporate wear en promotioneel textiel) een steeds belangrijker categorie voor intermediairs in de promotionele branche. We willen dit dan ook gelijkwaardig behandelen en vonden het tijd daarop onze titel aan te passen. Daarnaast vonden […]

Lees verder…

Haptica.live blijft interessant voor eindklant en distributeur

Haptica.live dat dit jaar op 19 maart georganiseerd werd in Bonn, was een succes te noemen. De beurs waar zowel eindklanten als distributeurs komen, werd druk bezocht. Ondanks het feit dat er wat minder exposanten stonden dan voorgaande jaren, was er genoeg te zien en beleven. Zo was er een zeer interessant seminar programma op de beursvloer, waar diverse bedrijven hun ‘best practice’ lieten zien. Zo presenteerde onder meer Pepsi de grote rebranding van verleden […]

Lees verder…