De grote winnaars van de Night of the PromZ: Leverancier & Supplier van het Jaar 2025

Het was weer zo’n avond. Zo’n avond waarop de hele branche even stilstaat, maar tegelijk bruist van energie. Tijdens de Night of the PromZ, het feestelijke sluitstuk van de eerste beursdag van The Supplierdays, werden de prestigieuze prijzen voor Leverancier van het Jaar en Supplier of the Year 2025 uitgereikt. En geloof ons: de spanning was voelbaar tot het laatste moment. Want deze awards gaan niet over mooie praatjes of toevallige gelukstreffers. Dit is erkenning […]

Lees verder…

Het goede verhaal van lokaal

Streekproducten zijn doorgaans van ambachtelijke makelij en hebben geen duizenden kilome- ters afgelegd met boot of vliegtuig. Er gaat iets exclusiefs vanuit. Dat maakt ze voor sommigen tot een uitermate geschikt geschenk. Ook in promotionele zin.” Consumenten hechten er steeds meer waarde aan om te weten waar hun voedsel vandaan komt. Maar ook heeft het iets charmants om te weten wiens noeste arbeid er precies schuilt achter dat” “smaakvolle vruchtensap of die heerlijke kaas. En, […]

Lees verder…

BINNENKIJKEN BIJ MALFINI: TSJECHISCHE DEGELIJKHEID MET FLAIR

Wie binnenstapt bij Malfini, de textielgigant uit het Tsjechische Ústí nad Labem, voelt dat hier meer aan de hand is dan de b-to-b verkoop van T-shirts, hoodies en poloshirts. Hier ademt alles visie. Toewijding. En een flinke dosis nuchterheid. We spraken met COO Jan Chovanec en met technisch directeur Michal Seltenreich van het hypermoderne distributiecentrum in Ostrava. Samen schetsen ze het verhaal van een Europese producent die liever in stilte grote dingen doet, dan met […]

Lees verder…

Slimme software vereenvoudigt workflow promotionele producten

FastEditor biedt (3D) software voor de aanvraag en verwerking van gepersonaliseerde promotionele producten. Veel branchepartijen zijn daarbij betrokken, want de voordelen lijken groot. “Alle spelers in de keten hebben hier profijt van”, aldus directeur Rick Molenaar. De software van FastEditor stelt gebruikers in staat om logo’s of afbeeldingen te uploaden en direct te ervaren hoe die eruit zien op promotionele producten. Bovendien analyseert de software de bestanden die worden geüpload en maakt ze geschikt voor […]

Lees verder…

Tricorp workwear – Look like a team, work like a team

Drie jaar geleden stapte Tricorp als eerste Nederlandse workwear specialist in de prestigieuze wereld van de Formule 1. Een wereld waarin alles draait om prestaties, veiligheid, duurzaamheid, maar vooral teamwork. Stuk voor stuk kernwaarden waar Tricorp zelf ook voor staat. Marketingmanager Max van Domburg – Tricorp Workwear – vertelt… Het meest bijzondere aan Tricorps’ sponsoring van het MoneyGram Haas F1 team is misschien wel dat er geen jarenlange lobby aan vooraf is gegaan. Want hoe […]

Lees verder…