Brand Bier komt met relatiemagazine - Promzvak

Brand Bier komt met relatiemagazine

Brand Bier gaat de band met zijn afnemers versterken met het relatiemagazine ‘t Brandgeveul. Het blad gaat drie keer per jaar verschijnen en wordt geproduceerd door Sanoma Uitgevers Custom Publishing.Het blad is primair bedoeld om de band tussen het merk Brand en de horecaondernemers te versterken, maar secundair heeft het eenzelfde doelstelling richting de consument die het blad in de horeca of de slijterij onder ogen krijgt. ‘t Brandgeveul verschijnt in een oplage van 18.000 exemplaren en telt 68 pagina’s. Bourgondisch ‘Preuven aan het goede leven’, is de centrale boodschap van het magazine. Brand Bier is van oorsprong bier uit Limburg en de makers hebben het Bourgondische karakter van deze provincie vast willen houden. ‘t Brandgeveul informeert horeca-ondernemers en slijters over het bijzondere karakter van Brand als premium biermerk, over nieuwe producten en innovaties en over specifieke sponsoring van Brand. Tegelijkertijd laat het magazine ook veel ruimte voor human interest en interviews. Horecamensen vertellen over hun passies, de beleving van het merk Brand en hun visie op de hedendaagse horeca.