Greenmotion heeft het bericht ontvangen dat het bij de jaarlijkse audit van EcoVadis ongekend hoog heeft gescoord. Zij behaalden al eerder de Platinum Sustainability Rating, maar is zelfs hierbinnen gegroeid van de score 76/100 naar 87/100. En daar mogen ze best trots op zijn.
EcoVadis is een wereldwijd erkende organisatie voor evaluatie en beoordeling van duurzaamheids- en MVO-prestaties. EcoVadis geeft inzicht in de bedrijfsvoering en draagt bij aan continue verbetering op het gebied van milieu, ethiek, arbeidsomstandigheden en inkoop.
Bij Greenmotion geloven ze dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Ze hebben dan ook veel plezier in het bedenken van gifts die een glimlach op gezichten tovert. Zij kiezen bewust voor duurzame producten en merken die inspelen op lokale betrokkenheid, community-gevoel, kleinschaligheid, authenticiteit en ambachtelijkheid. Allemaal meetpunten bij het behalen van het EcoVadis Platinum certificaat.
Dopper, Tony’s Chocolonely en Stanley/Stella zijn missie gedreven merken waar Greenmotion onder andere mee samenwerkt. Maar ook met diverse andere leveranciers die mooie duurzame producten met een verhaal ontwikkelen. Daarom is het behalen van deze hoge EcoVadis score mede te danken aan alle klanten en leveranciers!
Greenmotion is geen standaard reseller, maar een duurzame partner. Door steeds aan de behoeftes van de klant te voldoen, te blijven verbeteren, creatief te prikkelen en te ontzorgen, maar vooral verbindingen te maken tussen alle betrokken partijen maken ze samen impact.