De beurs PromZ Event, die op 23 en 24 maart jl plaatsvond in de jaarbeurs Utrecht, trok bijna hetzelfde aantal bezoekers als vorig jaar: 4901 tegen 4962 in 2015. De bezoekers waardeerden de beurs met het rapportcijfer 7,1. Dit blijkt uit onderzoek onder bezoekers dat vlak na de beurs plaatsvond.
De gemiddelde bezoeker bracht bijna 2,5 uur door op PromZ Event 2016, bezocht gemiddeld bijna 12 stands en sprak met gemiddeld 8 standhouders. Meer dan 80 procent van de bezoekers verwacht ook na de beurs nog contact te hebben met standhouders waarmee men gesproken heeft.
Ruim een derde van de bezoekers bezocht ook het nieuwe platform ‘Je Klant in Beweging’. Het seminar Marketing Automation dat op ‘Je Klant in Beweging’ werd georganiseerd, werd bijgewoond door 270 bezoekers.
Meer beursnieuws
De eendaagse beurs Haptica, die de Duitse uitgever WA Media half maart organiseerde in Bonn, was succesvol. Haptica 2016 trok 1494 bezoekers (1299 in 2015) en telde 142 exposanten (110 in 2015). De voor 17 en 18 augustus in Göteborg geplande Zweedse vakbeurs Promotion Expo is geannuleerd.