Sinds 12 mei is BeGlobal Promotions officieel het Nederlandse lid van IPPAG, een wereldwijd samenwerkingsverband tussen 30 distributeurs van promotionele producten. Per land kan slechts één bedrijf lid zijn van IPPAG.
BeGlobal Promotions kon toetreden tot IPPAG omdat er een plek vrijkwam door het uittreden van Compacon, na de overname door de Plato Groep. Compacon is nu lid van Prominate.
Gezamenlijk hebben de leden van IPPAG een omzet van ruim € 280 miljoen. IPPAG werd opgericht in 1965. ‘Met het lidmaatschap van IPPAG heeft BeGlobal Promotions toegang tot een internationaal netwerk van 30 kantoren. Verder heeft IPPAG een sterke focus op CSR en het verantwoord inkopen van promotionele producten,’ aldus André Noordwijk van BeGlobal Promotions.
Op de site van IPPAG valt te lezen dat BeGlobal Promotions is opgericht in 2002, 11 medewerkers heeft en een omzet van 2,5 miljoen euro.