AWARDS VOOR NIEUWE PREMIUMS EN RELATIEGESCHENKEN - Promzvak

AWARDS VOOR NIEUWE PREMIUMS EN RELATIEGESCHENKEN

De Snap van Repeat Sales Promotions en de Cyclobag van Art Poetry & Design zijn twee van de in totaal zeven producten die zijn onderscheiden met de PromZ Promotional Products of the Year, uitgereikt.De PromZ Promotional Product Award 2005 kent twee categoriën, te weten premiums en relatiegeschenken. Er is een Vakprijs en een Publieksprijs, die wordt toegekend door de bezoekers van PromZ Event. De vakbeurs trok dit jaar 7016 bezoekers, ruim 5 procent meer dan vorig jaar. Vooral de dinsdag en de woensdag waren veel drukker bezocht dan in eerdere jaren. In de categorie Premiums ging de Publieksprijs naar de Bierwaaier van Designmasters, een in elke PMS-kleur leverbare waaiervormige houders voor bier- of longdrinkglazen. In de categorie Relatiegeschenken was de Publieksprijs voor de Cyclobag, een trendy fietstas met 50 verschillende afritsbare designs. De Vakprijs in de categorie Premiums werd toegekend aan de Snap van Repeat Sales Promotion. De Snap is een heel nieuwe toepassing van de alom bekende proefverpakking, dat door zijn lage gewicht is het ook uitermate geschikt om per post te versturen of in- of onpack te verpakken. De vakjury nomineerde in deze categorie de Cyclobag van Art Poetry & Design en het Static Paper van Van As Drukwerk Design, dat posters, leaflets en streamers door zijn statische lading laat kleven op bijna elke ondergrond. In de categorie Relatiegeschenken was de Vakprijs voor de Solartent van Gidion, een multifunctioneel tentje dat met factor 80 tegen de zon beschermt. Dit product haakt helemaal in op de huidige gezondheidstrend, en is prima te bedrukken met een logo of boodschap. De vakjury nomineerde in de categorie Relatiegeschenken de Jetboil van Technolyt, een personal cooking system in de vorm van een handzame beker waarin de inhoud in luttele seconden kan worden verwarmd, en de raamthermometer Look van Avandee. De Look is een fraai vormgegeven thermometer, waarin desgewenst subtiel een logo, naam of boodschap kan worden gegraveerd. Criteria die bij de boordeling worden gehanteerd zijn o.m. Toepassingsmogelijkheden Originaliteit Inzetbaarheid Kosten van het product Mogelijkheden voor bedrukking en/of personalisering (met name in de categorie Relatiegeschenken)