App als duurzame give away van Coca-Cola - Promzvak

App als duurzame give away van Coca-Cola

Coca-Cola Enterprises heeft in samenwerking met Wolff Bioscopen een app laten ontwikkelen door One Sixty Mobile Concepts uit Breda.

Claudia Baarslag, key account manager bij Coca-Cola Enterprises, zegt: ‘De app is een uitgebreide bioscoopagenda op je smart phone. Je kunt kijken welke films er draaien in de tien Wolff bioscopen, een beschrijving lezen en een trailer downloaden. Vanuit de vaste site van Wolff wordt de app steeds automatisch geüpdatet. Je kunt de berichten ook forwarden naar vrienden om ze zo uit te nodigen om samen een film te gaan bekijken.’

‘Voor ons is deze app een duurzame give away die de relatie met onze klant onderstreept. Natuurlijk spinnen we er zelf ook garen bij door een actiebutton op de app te integreren. Deze acties wisselen we regelmatig. Zo hebben we laatst de actie gelanceerd dat iedereen die de actiepagina op de app aan het barpersoneel van de bioscoop kon laten zien, een tweede flesje Coca-Cola gratis kreeg.’

De app is op dit moment ongeveer 2.000 keer gedownload. Het maken van de app kostte ongeveer 5.000 euro.

coca-cola-app wolff bioscoop