Air Miles (Loyalty Management Netherlands) en Ticketsplus, een meerderheidsbelang van Telegraaf Media Nederland, zijn een exclusieve samenwerking aangegaan. Door de samenwerking wordt het mogelijk om met Air Miles entreekaarten te verkrijgen voor een breed aanbod aan entertainment, als concerten, musicals, events etc.
Speciaal voor de samenwerking is er een online platform ontwikkeld waarbij de consument tegen inwisseling van Air Miles (met of zonder bijbetaling) de toegangskaarten kan aanschaffen. Het nieuwe ticketingplatform wordt in samenwerking met De Telegraaf exclusief aangeboden via de website van De Telegraaf. Op 22 augustus 2012 wordt het platform officieel gelanceerd.
Krachtiger aanbod
‘Met Ticketsplus en Telegraaf Media Nederland, hebben wij er een sterke partner bij voor ons programma. Wij verwachten met de samenwerking een goed entertainment aanbod neer te kunnen zetten voor onze spaarders, waarmee ons programma aantrekkelijker wordt en daarmee ook krachtiger voor onze partners,’ aldus Erik van Essen, managing director van Loyalty Management Netherlands.
PromZ Magazine valt begin september bij u in de bus.