Uit meer dan 200 inzendingen heeft de Esprix-jury 37 campagnes genomineerd voor een Esprix, voorheen de onderscheiding voor de beste actiemarketing campagnes, nu de prijs voor ‘slim werk met impact’.http://dev.promz.nl/uploads/campaigner/images/76117229-esprix.jpgKoplopers zijn de bureaus TBWA/Neboko en Ogilvy met elk 4 genomineerde campagnes. Hoog niveau Campagnes konden dit jaar voor het eerst in meerdere categorieën worden ingeschreven. Het niveau van de genomineerde campagnes lag hoog, aldus juryvoorzitter Tom Wilms: "We hebben van alles voorbij zien komen, van klassieke dm-cases tot crossmediale campagnes die optimaal gebruik maakten van nieuwere media." Opvallend dit jaar was het grote aantal geïntegreerde campagnes – maar liefst 58 cases in deze categorie. Wilms: "Het is goed om te zien dat het vak inventief met media en middelen omgaat. Gedurfde combinaties zorgen voor doeltreffende resultaten." De uitreiking vindt plaats op woensdag 21 mei in Escape & De Kroon in Amsterdam. Zie ook www.esprix.nl