PROMZ VAK 01-2024

9 PS Textieldrukkerij op weg naar een one-stop-shop in textiel 65 2024 - nummer 1 - promzvak.nl leveranciers in Nederland kunnen klanten hun textiel via PS bestellen en ter plaatse laten bedrukken. Dit maakt niet alleen het proces voor de klant makkelijker, maar verzekert ook de kwaliteit en snelheid van de service. Vernieuwing klantenservice Een bijzonder kenmerk van PS Textieldrukkerij is het slimme bestel- en goedkeuringssysteem . ‘’Klanten bestellen hun textiel zonder het fysiek gezien te hebben. Zodra het textiel bij ons binnen is, geeft de magazijnman beneden aan dat het textiel gearriveerd is en wordt er een proefdruk gemaakt door collega’s van de studio en voor goedkeuring naar de klant gestuurd via een online systeem. Dit proces zorgt voor een directe lijn tussen de wensen van de klant en de uiteindelijke productie, waardoor aanpassingen snel en efficiënt doorgevoerd kunnen worden’’, legt De Jong uit. PS Textieldrukkerij streeft ernaar om bekend te staan in de markt om hun leveringsbetrouwbaarheid. ‘’Dat zal nooit 100% worden, maar we gaan zeker voor 95%. Door alles in diverse systemen bij te houden, kunnen we nauwkeurig identificeren waar eventuele problemen ontstaan en hoe deze in de toekomst voorkomen kunnen worden. We willen discussies voorkomen door open en eerlijk te communiceren en duidelijke afspraken te maken’’, zegt De Jong. Prijsstelling en waarde Hoewel sommige leveranciers misschien vinden dat de prijzen hoger liggen wanneer ze via PS kopen in vergelijking met een directe aankoop, benadrukt het bedrijf de toegevoegde waarde van hun service. ‘’Wij zijn verantwoordelijk voor de kwaliteitscontrole. Wanneer bestellingen via een toeleverancier geplaatst worden, controleren wij tevens of zij hun werk naar behoren hebben uitgevoerd. Gezien de verantwoordelijkheid die wij dragen bij directe bestellingen bij ons, kan het zijn dat onze prijzen wat hoger liggen, aldus van Cromvoirt. Visie op de Toekomst De Jong heeft met PS Textieldrukkerij grote plannen in de Nederlandse markt. ‘’Ons doel? Niet alleen maar producten en bedrukkingen leveren. We gaan voor een service waar je alles op één plek kunt regelen. Dat betekent dat onze klanten voor het hele proces bij ons terecht kunnen, van textielkeuze tot de uiteindelijke bedrukking, en dat allemaal vanuit één centrale plek. We willen duidelijk en eerlijk communiceren en alles netjes afspreken, zodat we echt een betrouwbare partner zijn," zegt De Jong. Van Cromvoirt valt bij: "Wat ons echt uniek maakt in de Benelux, is dat er geen andere drukkerijen zijn die hun eigen merk hebben en ook geen bedrijven die hun eigen merk caps en mutsen distribueren. Wij bieden zowel de productie als de distributie onder één dak. Met deze aanpak, gecombineerd met een geautomatiseerd systeem geloven wij sterk in een succesvolle toekomst en in een onderscheidende positie in de markt.’’ ‘’Dit jaar staat in het teken van groei en zichtbaarheid. We gaan laten zien wie we zijn, meer dan zomaar een drukkerij ergens op een afgelegen plek. We zijn gevestigd in het mooie Kerkdriel, in een pand van 1500 vierkante meter. Ons doel is om de one-stop-shop van de Benelux te worden op het gebied van textieldruk’’, aldus De Jong. Van Cromvoirt voegt er aan toe dat er een aanzienlijke transformatie op de planning staat en dat daar binnenkort meer over gedeeld gaat worden.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5