PROMZ VAK 01-2024

8 Maarten van Cromvoirt en Paul de Jong 63 2024 - nummer 1 - promzvak.nl De huidige structuur van PS Textieldrukkerij, met zes verschillende onderdelen waaronder Headwear, TH Clothing, borduren en transfers stelt het bedrijf voor aanzienlijke marketingtechnische uitdagingen en er zal dan ook een strategische zet komen om deze complexiteit te verminderen en het aanbod te vereenvoudigen. Als distributeur in de Sinds de oprichting in 2004 heeft PS Textieldrukkerij zich ontwikkeld tot een expert in het bedrukken van een breed assortiment aan textielproducten. Van promotionele items zoals T-shirts, sweaters en tassen tot gespecialiseerde werkkleding en sportoutfits. De nadruk ligt op persoonlijke service, maatwerk en heldere communicatie, wat resulteert in producten van hoge kwaliteit en betrouwbare en snelle leveringen. Met een aantal nieuwe stappen in het vooruitzicht wil het bedrijf zichzelf als one-stop-shop neer te zetten in de Benelux. Eigenaar Paul de Jong en commercieel directeur Maarten van Cromvoirt vertellen over de toekomstplannen en de werkwijze van PS Textieldrukkerij. PS TEXTIELDRUKKERIJ OP WEG NAAR EEN ONE-STOP-SHOP IN TEXTIEL Benelux van zowel Headwear als TH clothing beschikt PS over een uitgebreid assortiment te bedrukken items. Het one-stop-shop model Het idee is om klanten de mogelijkheid te bieden om op één enkel adres kleding en accessoires van verschillende leveranciers te bestellen. Dankzij afspraken met grote toeDOOR YOURI VAN STRAATEN

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5