Op 8 november j.l. is Sell-Plan Nederland, ook handelend onder de naam Loyalty-Plan, in Weesp door de rechtbank in Amsterdam failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. H.M. Eijking.
Na zo’n 20 jaar is het doek gevallen. Op de website van Sell-Plan staat o.a. dat Sell-Plan valt onder de 2Touch Group BV. ‘De 2Touch holding opereert als een grote familie, waardoor wij een totaalpakket kunnen leveren op het gebied van promotie en gifts. Onder de 2Touch Group vallen: Sell-Plan Nederland BV, Loyalty-Plan – gespecialiseerd in loyaliteitsprogramma’s, kortingsprogramma’s, (online) motivatieprogramma’s en incentive-campagnes, Web-Plan, website optimalisatie en zoekmachine marketing en Comm-Plan, praktische communicatiemiddelen en creatieve (marketing) concepten.’
Sell-Plan werkte o.a. voor grote(re) opdrachtgevers als Robeco, Imtech, Holland Casino en de gemeente Den Haag.
Arjan Kok, jarenlang het gezicht van Sell-Plan, was niet bereikbaar voor commentaar.