IGO-Post heeft te maken met tevreden klanten, aldus een onderzoek dat dit bedrijf heeft laten uitvoeren door onderzoekbureau Integron.
Enkele jaren geleden werd dit onderzoek ook uitgevoerd en toen leverde het een algemene tevredenheid op van 8,0. Ten tijde van het recente onderzoek kwam de klanttevredenheid aangaande IGO-POST uit op een 8,2. Met name de gebieden administratie, verkoop en logistiek kwamen sterk uit de bus. Top drie tevredenheid op individuele vragen waren: klantvriendelijkheid, complete levering van bestellingen en het nakomen van afspraken. Verbeterpunt is de klachtafhandeling waar IGO-POST ondertussen een verbetertraject voor opgestart heeft.
Verwachtingspatroon
IGO-Post presteert bovengemiddeld, aldus het onderzoek, inzake afspraken nakomen worden, bedrukken van producten en bereikbaarheid. Ron Boer, commercieel directeur van IGO-POST: ‘De acties die we nemen om een nog betere service te verlenen worden gewaardeerd en dat in een markt die een toegenomen verwachtingspatroon heeft aangaande dienstverlening. Dit stimuleert ons alleen maar om door te gaan op de ingeslagen weg.’