PromZ Vak 03-2018

z 2018 - nummer 3 - promzvak.nl 9 ‘Maar mensen, ideeën en werkwijzen veranderen niet zo snel. Je moet iedereen meekrijgen, en zo’n ommezwaai inzetten en continueren duurt even.’ (Ron Boer, Plato Group, pag. 45) ‘Ja, het is heel irritant om je overtuigingen bij te stellen. Toch is dat een voorwaarde om te veranderen.’ (Wim van der Mark, dialoogtrainers.nl, pag. 35) ‘WE WILLEN OOK IN NEDERLAND DICHT OP DE KLANT ZITTEN OM TE KUNNEN LATEN ZIEN DAT WE EEN BETROUWBARE PARTNER ZIJN.’ (Jurgen van Linder, Makito, pag. 30) ‘We weten van alles een beetje. Dat is niet hetzelfde als van iets heel veel. Zolang het om promotioneel textiel gaat, kunnen we ons prima redden, ook dankzij de deskundige hulp van suppliers en bewerkers.’ (Jos Schroer, Team Jos!, pag. 10) ‘Je zou het misschien niet zeggen, maar business-to-business- klanten zijn vaak nog wel emotioneler dan jij en ik als consument.’ (Yvette van Aarle, Better Marketing, pag. 25) ‘Het ziet er naar uit dat de komende jaren duurzame kerstpakketten met enigszins exclusieve producten het goed zullen doen.’ (Ed van Eunen, One Question, pag.48) ‘Je hoeft geen textielwetenschapper te zijn om succesvol te zijn. Het gaat erom dat je de eindklant de juiste beleving geeft en zo goed mogelijk zijn behoefte invult.’ (Henk Duijsters, New Wave Textiles, pag. 10) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER?

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5