PromZ Vak 03-2018
6 I N H O U D 48 55 25 Wie Zegt Wat in dit nummer? <9> Promotioneel textiel: Hoe haal je het maximale eruit? Succes met promowear vraagt om focus en kennis. <10> Winnaars van de vakprijzen in de promotionele productenbranche. <18> Terugblik op De Leveranciersdagen 2018. ‘Choose to grow’ was dit jaar het motto. <22> Seminars op De Leveranciersdagen: Klantverwachtingen zijn er om te overtreffen. <25> De Spanjaarden komen er aan! De van oorsprong Spaanse supplier Makito wil West-Europa veroveren, en met name Nederland is in die strategie een belangrijk land. <30> ‘Spijt is nuttige informatie. Spijt vertelt niet alleen wat je verkeerd deed. Het is een uitstekend kompas om op te groeien.’ En meer tips van dialoogtrainer Wim van der Mark over communicatie en verkoop aan de klant. <35> Supplier versus distributeur. 5 vragen. <40> Plato Group herstructureert organisatie. Duidelijke suppliersrol voor Clipper. <45> Kerstpakketten en distributeurs. Is dat een goede match? Enkele tips & tricks: personalisering en custom made. <48> Promidata wil verder Europa in. <53> PPP-pagina, geschreven onder verantwoording van het PPP. <55> New ProductZ. <58> NoteZ. <65> Merken en bedrijfsprofielen van suppliers. <67> 18 30
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5