PromZ Vak 02-2020

2020 - nummer 2 - promzvak.nl 69 no t e z z Wil je snel gaan, ga alleen. Wil je ver komen, ga samen. ViveleDon uit Papendrecht startte onlangs een nieuw initiatief gestart onder de naam CadeauMakelaar BV. Het woord zegt het eigenlijk al: een Makelaar van Cadeautjes. Een makelaar die speurt, bemiddelt, organiseert en verbindt. Eigenaar Leon van Vive, bezoekt samen met zijn collega’s vele nationale en internationale beurzen en is altijd op zoek naar nieuwe, originele producten en kansen in de markt. “Ik bood dan zo’n geschenk aan bij mijn klanten en vond dat eigenlijk zonde”, zo vertelt hij. “Zonde, omdat ik zeker weet dat veel andere klan- ten van andere relatiegeschenkleveranciers dat wellicht ook een mooi product hadden gevonden. Elk relatiegeschenkenbedrijf heeft natuurlijk zijn eigen klanten. En zolang iedereen zijn werk goed blijft doen blijft 90% van deze klanten ook trouw aan hun leverancier. En dat is maar goed ook! Want anders zouden we in deze branche elk jaar een onzeker bestaan hebben. Om de continuïteit van deze klantgetrouwheid te waarborgen, geloven wij dan ook dat we beter ‘samen’ kunnen werken dan elkaar beconcurreren. En we elkaar als medespelers moeten zien in plaats van als tegenstanders. Waarom kunnen producten die ik ontdek niet door anderen aan hun klanten worden aangeboden en andersom?” Kunstzinnige geschenken ViveleDon heeft veel kennis en expertise op het gebied van kunst en kunstzinnige geschenken. Ze hebben in de afgelopen 15 jaar een vertrouwd netwerk opgebouwd van kunstenaars en leveranciers die de meest mooie kunstzinnige relatiegeschenken kunnen creëren. Denk daarbij aan sculpturen in materialen als brons, brons-legering en polyresin. Maar ook objecten in RVS en glas, schilderijen, awards, sieraden in edel en niet-edel metaal en gebruiksvoorwerpen in keramiek voorzien van bijzondere designs. Of het nu om een mooie gouden maatwerk reversspeld gaat of een groot RVS object van 2 meter voor de inrichting van een bedrijf- sentree; bijna alles is mogelijk. “Het beoefenen van deze artistieke tak van sport heeft ons een noemenswaardige positie gegeven in deze niche markt”, stelt Van Vive. “Door een beroep te doen op onze expertise zijn onze concul- lega’s nu ook in staat om de boodschap, de kernwaarden en/of de bedrijfsvisie van hun klanten optimaal te vertalen in een bijzon- der en blijvend kunstzinnig cadeau. Zo helpt CadeauMakelaar niet alleen met het vinden en aanbieden van het juiste product maar ook met het creëren en vervaardigen van het juiste geschenk.” Eigen studio Tevens heeft CadeauMakelaar een grafische afdeling in huis die, tegen speciale collega-prijzen, specifieke ontwerpen voor klanten kan maken maar ook een totaalaanpak van A tot Z kan verzorgen bij bijvoorbeeld het lanceren van een campagne. Op deze manier 8

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5