PromZ Vak 02-2020

z 2020 - nummer 2 - promzvak.nl 11 “Distributeurs denken er (sinds de coronacrisis) met name aan om meer nadruk op producten te leggen die in Nederland of in de EU worden geproduceerd.” (Ed van Eunen, One Question, pag. 19) “De behoefte aan waarderingsuiting wordt natuurlijk ook groot aankomende kerst.” (Oscar Sjoerds, Bickery Food Group, pag. 28) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “In de jaren ’80 was het in Nederland helemaal niet gebruikelijk dat mensen zich registreerden voor een beurs. Badges bestonden gewoon niet. Dat hebben wij bij Sale geïntroduceerd.” (Han van Houten, Xindao, pag. 14) “ALS IK OP TV RUTTE DE EVENWICHTIGE CRISISMANAGER ZIE ACTEREN, MET HUGO DE JONGE ALS OPGEVOERDE BLITSE KAKETOE DIE REDENEERT DAT MEN VERTROUWT OP DE DESKUNDIGEN VAN HET RIVM, DAN ZAKT DE MOED JE TOCH WEL IN DE SCHOENEN.” (Chris Meijdam, Promotion 4U, pag. 34) “Ik denk dat we een aantal jaren nodig hebben om weer op het niveau te komen waar we vandaan kwamen. Of dat twee of drie jaar is, is lastig te voorspellen.” (Ton Löbker, Plato Group, pag. 47) “Ik snap niet dat het zo lang duurt voordat we weer aan de slag kunnen, terwijl musea maar ook een Ikea en een Hornbach weer open mogen.” (John Swaab, het Portaal Uitgeverij, pag. 37)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5