PromZ Vak 01-2020
z 2020 - nummer 1 - promzvak.nl 9 “De promotionele producten industrie is veel te populistisch. Ze roepen vaak maar wat. Als het woord bio er maar in voorkomt dan is het goed, maar niemand weet waarover het gaat.” (Debby van den Akker, Eurobottle, pag. 12) “Wij merken dat de mensen die voorheen veel meer op inkoop zaten nu naar de voorkant van het de operatie opschuiven, met name voor de grote ingewikkelde custom made aanvragen.” (Erwin van der Wouden, Araco International, pag. 44) “Sommige klanten willen niet dat we in Turkije produceren in verband met de mensenrechten. In mijn ogen zijn er in de wereld veel landen waar de mensenrechten minder goed geregeld zijn dan in Turkije, maar waar wel veel wordt geproduceerd.” (Pieter Bosscher, Bosscher International, pag. 25) “Waar ik me aan erger is dat je via AliExpress van alles kunt kopen” (Gilles Heybroek, BrandPremiums, pag. 24) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “We moeten elkaar geen klimaatschaamte aanpraten. Zo van, gebruikt je kind echt gewone luiers? En ga je nog steeds met het vliegtuig op vakantie? Echt, blijf hiervan weg, want het individu gaat het verschil niet zo snel maken.” (Anne Pleun van Eijsden, Paper on the Rocks, pag. 16) “WE WORDEN BIJNA ALTIJD GECONTROLEERD DOOR DE DOUANE. DE COMBINATIE HANDDOEKEN EN CUBA IS HELEMAAL FUNEST. DUS WIJ ZITTEN ALTIJD IN DE CONTROLE SELECTIE, ALLEEN MAAR OMDAT ONZE CONTAINERS UIT CUBA KOMEN. EEN GROOT DEEL VAN JE MARGE ZET JE DAARMEE OP DE TOCHT.” (Joshua Lopez, BQS Textiles, pag. 32) “Ik hoor heel vaak ‘dat product heb ik vijf jaar geleden al gezien’ maar weet die eindklant dat ook?” (John Michael Swaab, het Portaal, pag. 49)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5