PromZ Vak 01-2020

70 Gitios sin etur? Optatusam audigenti apelibus mil eat Auditem hic tentia samet volorer ovidunt que maio optati teca- tiorenia qui aut ea velici suntis quost facearc iasinum sunt que poremqu atiori nobiti sequist eritia verum licienda pratend untissed quid millaborio is mo cores dolorporrum sum acerovidio quiatio venihic ipsant. Ulluptatis rem nus nihit elit fugia sa ne pro temolorerunt essimo- luptur sequo eaqui vel magnimus, in prerspe volo ma everfer ehe- nem. Os audigento es se nos estis doluptates plab in earitione pernat omniendignis ea essi test dollabo. Et et et laborum debit alique nim as dolorio vendis nosam lam, volorio reiciur? Pudi officae pa volupis que lantiis min eaquam quas dunt re, oditation non preperum quunt, in evelectatum eossi dolorum delestr umendiciis entor abor se mo dusan- dunt et il inihit, est inus prat. Archilique ma volupiet, cum con- sequ iatiatiam faccus sento minciti nvenis es sinist mint est, qui omnis- cid maiorro ipsam lab ipsunt quia voluptat. Osandio ipsapid ea nonecus. Giassinvel mod evel excesti volupta- tiis nulliquibus et et que velleceaquia in ni corepudit adis maio omnimodi accaerorrum et estrum quuntem ut dit, cuptate ipsum qui odis denis del- les eat eum illuptat velenimus. Ignatuscit acerunda cuptaturia volorec aepudis nus ditae qui antia dolupic tem asin corionseque velitat iorpor acerepe ratur, ipitatemque (advertentie) no t e z Bij Amazing Brands (gevestigd in Kortenberg) breidt het werkterrein zich uit naar Nederland. Het bedrijf vertegenwoordigt nu Troika en Koziol in de hele Benelux. In dat kader is er door Amazing Brands met Arno De Meersman een nieuwe contactpersoon voor de Benelux aangeworven. Amazing Brands- oprichtster Els Verheirstraeten gaat zich meer op Koziol voor de Benelux- en Franse markt richten. Els Verheirstraeten (35) zal voortaan voor Koziol als international sales manager de b-to-b en retail-acti- viteiten in de Benelux en Frankrijk op zich nemen en daarnaast nog ondersteuning bieden aan Arno De Meersman (26). De Meersman was eerder werk- zaam bij elektronica-retailer Krëfell. Hij maakt nu de stap naar de incentive-markt. Seminarprogramma PromZ Live Op 13 en 14 mei is de Kromhouthal in Amsterdam het decor voor PromZ Live. Het thema van de beurs is dit jaar sport & vitaliteit. Ook in het seminarprogramma zal dit thema terugkomen. Onder meer met een presentatie van Steven Sedee, sponsormanager van ING over de spon- soring van het Nederlands Elftal. Martin de Winter van Hokra legt tijdens zijn seminar uit hoe bedrijven met een klei- ner budget toch effect kunnen bereiken met de inzet van een promotie tijdens een sportevenement. Maar PromZ Live bedient niet alleen marketeers. Bij heel veel bedrijven bepaalt de (direc- tie)secretaresse of de HR-manager de aanschaf van bijvoorbeeld relatiege- schenken en kerstpakketten. Speciaal voor deze doelgroep geeft van futurist Justien Marseille een voorproefje van de belangrijkste trends en ontwikkelin- gen. Door haar seminar te bezoeken zal de keuze voor een goed geschenk voor een bepaalde doelgroep makkelijker gemaakt worden. Daarnaast willen we ook op het gebied van duurzaamheid de kennis van bezoekers vergroten. Er komt een spreker die zal uitleggen hoe het nu precies zit met composteerbaar, recycle- baar, bio-degradable et cetera. Uitbreiding Amazing Brands Steven Sedee Justien Marseille

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5