PromZ Vak 04-2019
98 TEKST: PETER VAN GESTEL 1 plek, 3 beurzen Inspiratie opdoen, innovaties ontdekken en nieuwe producten ‘spotten’ zijn veel gehoorde argumenten om naar Düsseldorf af te reizen van 7 tot en met 9 januari. Gelijktijdig met de PSI vinden de beurzen PromoTex Expo (promotioneel textiel) en Viscom (visuele communicatie) plaats. De bezoeker kan zich dus op een plek zeer breed oriënteren waar het gaat om aanbieders van promotionele producten en visuele communicatie. Nederland sterk vertegenwoordigd Ons kleine landje is zeer sterk vertegenwoordigd op de PSI. Niet zo raar als je bedenkt dat de Nederlandse markt een omzet heeft van 637 miljoen euro. Het is dan ook een van de sterkste verkoopmarkten in Europa. PromZ Pavilion (hal 10) herbergt tra- ditiegetrouw een groot aantal Nederlandse bedrijven. In totaal staan er zo’n 25. En natuurlijk is iedereen welkom op dé ontmoe- tingsplaats voor alle Nederlanders, te weten de PromZ Bar voor een biertje en een bitterbal. Work hard, play harder Wie na een bezoekje aan onze bar nog even door wil, is in Hal 9 welkom op dinsdag 7 januari vanaf 18.00 uur bij de “After Work De PSI is sinds jaar en dag de plek waar distributeurs, suppliers en eindklanten in de markt van promotionele producten elkaar kunnen ontmoeten. Volgens veel mensen is PSI de beurs waar je inspiratie voor het komende jaar kunt opdoen. Of zoals Michiel Vonk van Compacon zegt “Inspiratie haal je niet uit een nieuwsbrief, producten moet je zien en voe- len”. PSI 2020: “Inspiratie haal je niet uit een nieuwsbrief” Party” tegenover de PSI Members Only Lounge. Hier wordt ieder- een getrakteerd op muziek, heerlijk eten en een drankje. Seminars Op elke beursdag zijn er meerdere seminars. We hebben er een aantal interessante seminars voor je uitgelicht: Woensdag 8 januari 10.30 – 11.00 Insta-stories, Facebook and social selling (a social media workshop) Lars Wolterman (OMA 365) 11.00 – 11.30 Grüner Hype oder Wahrer Wandel Bianca Seidel (Seidel Consulting) 11.30 – 12.00 Sustainability: branding and green labelling to win consumers Gary Parker (Health Environmental & Regulatory Services) 15.00 – 15.30 Besser dastehen! Wie Nachhaltichkeit die Markposition stärken kann Ingo Moeller (Markencoach) Voor meer informatie kijk op: www.psi-messe.com
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5