PromZ Vak 04-2019
z 2019 - nummer 4 - promzvak.nl 13 ‘De markt is in beweging en leveranciers moeten meebewegen. Het is goed om te evalueren en samen met de leveranciers te bespreken waar winst is te behalen.’ (Michiel Vonk, Compacon, pag. 29, PV 2 – 2019) ‘Het onderbuikgevoel dat produceren in Europa beter is, is niet altijd terecht.’ (André Noordwijk, BeGlobal, pag. 28, PV 4 - 2019) ‘De beurs en alle andere PSI-activiteiten zijn volgens mij ook belangrijke ingrediënten voor de broodnodige lobby van de industrie. Our voice has to be heard more loudly – in politics, in the media, in the way we’re perceived.’ (Michael Freter, Reed Exhibitions Deutschland, pag. 42, PV 4 - 2019) ‘Ik heb geleerd van de afgelopen periode. Ik ben zo’n pizzabakker in Milaan, die zijn basisrecept in de loop der jaren steeds verder weet te verbeteren.’ (Arthur Strijbos, Premium Square Europe, pag. 34, PV 3 - 2019) ‘We weten natuurlijk best wel wat, en er is praktijkervaring. Maar we gaan in de branche vaker van het buikgevoel uit dan van harde cijfers.’ (Ed van Eunen, marketing- en promotiespecialist, pag. 10, PV 3 - 2019) ‘Ik denk dat de toekomst is aan bedrijven die al langer geanticipeerd hebben op de duurzame ontwikkelingen. Aanbieders die beide doen – duurzame en vervuilende producten – maar die het eigenlijk niet zoveel interesseert wat ze nou verkopen, gaan het in mijn ogen uiteindelijk niet redden.’ (Esther Smit, Oxious, pag. 42, PV 2 – 2019) ‘Als je niet onderscheidend bent in inkoop en creatie, kijk dan niet gek op als resellers direct zaken doen met producenten.’ (Stephen Gibson, midocean, pag. 22, PV 2 – 2019) ‘VOLGENS JACK MA VAN ALIBABA KAN OVER TWEE JAAR IEDEREEN IN EUROPA BINNEN DRIE DAGEN DE PRODUCTEN VAN ALIBABA IN HUIS HEBBEN. ALS DAT GEBEURT, HEB JE MIDOCEAN EN MAXILIA NIET MEER NODIG.’ (Cor van Engelenhoven, Maxilia, pag. 28, PV 3 - 2019) ‘In slechte tijden moet je investeren en in goede tijden moet je niet te veel uitgeven.’ (Danielle Kaspers, Robitex, pag. 37, PV 4 - 2019)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5