PromZ Vak 03-2019
6 I N H O U D 34 38 25 Wie Zegt Wat in dit nummer? <9> Practice what you preach. Hoe kan het dat maar een schamele 6% van de distri- buteurs potentiële klanten ongevraagd een promotioneel product toestuurt? Ze vergeten hun eigen sterke wapen in te zetten. <10> Uitreiking van de vakprijzen op de Night of the PromZ tijdens De Leveranciersdagen 2019. <14> Een speciale supplier versus distributeur. 5 vragen aan award-winnaars Albert van der Veen (Xindao) en Marco Stalenhoef (Webo). <22> Seminars op De Leveranciersdagen 2019. ‘Zo word je een magneet voor je medewerkers’. <25> Een speciale supplier versus distributeur. 5 vragen aan award-winnaars Maurice Stoevenbeld (Interall) en Cor van Engelenhoven (Maxilia). <28> Terugblik op de Leveranciersdagen 2019. Thema: ‘The Promo Effect’. <30> Arthur Strijbos – een kat met 9 levens - moest deze zomer het faillissement aanvragen van zijn PSL Europe. Dit heeft erin geresulteerd dat PSL Europe verder gaat als supplier onder de naam Premium Square Europe. <34> Zeven manieren om e-mailings interessant te houden. <38> De PromZ Product Première, het eendaags trade-only event dat zowel in België als in Nederland in januari 2020 gaat plaatsvinden, komt op stoom. <43> PPP-pagina, geschreven onder verantwoording van het PPP. <49> New ProductZ <51> NoteZ <61> Merken en Bedrijfsprofielen van suppliers. <67> 14 30
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5