PromZ Vak 02-2019
z 2019 - nummer 2 - promzvak.nl 11 ‘De markt is in beweging en leveranciers moeten meebewegen. Het is goed om te evalueren en samen met de leveranciers te bespreken waar winst is te behalen.’ (Michiel Vonk, Compacon, pag. 29) ‘Als je niet onderscheidend bent in inkoop en creatie, kijk dan niet gek op als resellers direct zaken doen met producenten.’ (Stephen Gibson, midocean, pag. 22) ‘Naar mijn idee moeten we wel stoppen met het streven naar de snelste levertijden. Een week is echt top. We moeten onze klanten een beetje opvoeden. Ze weten toch al een half jaar van tevoren dat er een beurs aankomt?’ (Marco Stalenhoef, Webo Promotion, pag. 23) ‘HET VERTREK VAN CAPITON EN DE TERUGKOMST VAN VOORMALIG EIGENAAR SAFFELBERG SINDS APRIL 2019 IS EEN NIEUWE START VOOR SUPREMIA. SAFFELBERG ZIET DE VERANDERENDE MARKTOMSTANDIGHEDEN IN DE BRANDING INDUSTRIE ALS EEN KANS.’ (Kobe Verdonck, Supremia, pag. 25) ‘Het gaat om meerwaarde bij de aankoop en voor een bestendige beleving. Juist klanten zullen het promo artikel sneller onthouden dan de echte aankoop.’ (Cor Molenaar, marketingprofessor, pag. 45) ‘Ik denk dat de toekomst is aan bedrijven die al langer geanticipeerd hebben op de duurzame ontwikkelingen. Aanbieders die beide doen – duurzame en vervuilende producten – maar die het eigenlijk niet zoveel interesseert wat ze nou verkopen, gaan het in mijn ogen uiteindelijk niet redden.’ (Esther Smit, Oxious, pag. 42) ‘Het PPP-lidmaatschap moet een keurmerk van de branche richting eindklant worden, vergelijk het met de Bovag, en dat kan alleen als de club bestaat uit professionals. Om het PPP-lidmaatschap een keurmerk naar opdrachtgevers te laten zijn, moet de vrijblijvendheid er van af.’ (Joop van Veelen, PPP-voorzitter, pag. 32) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? ‘Toppoint wordt de business developer om distributeurs zoveel mogelijk sales te laten genereren.’ (Bas Lensen, Toppoint, pag. 36)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5